راهنمای تصویری ثبت سالن جدید

راهنمای تصویری ثبت سالن جدید

برای ثبت یک سالن به ترتیب مراحل زیر می توانید پیش بروید :


1-    در بخش عنوان سالن نام سالنی که قصد ثبت آن را دارید وارد کنید

2-    در ببخش توضیحات سالن می توانید اطلاعات تکمیلی و توضیحات مرتبط با سالنی که قصد ثبت آن را دارید وارد نمایید.

 

 

 

3-  در بخش مرتبط با مکان سالن به ترتیب استان، شهر سالن مورد نظر را از لیست انتخاب و سپس آدرس دقیق محل را در بخش آدرس وارد نمایید.پس از انتخاب شهر نقشه شهر مورد نظر برای شهر شما در بخش آدرس روی نقشه اورده می شود که می توانید محل دقیق سالن رو روی نقشه علامت گذاری کنید(نشانگر را به روی ادرس مورد نظر جابجا کنید)

 

 

4- در بخش کاور سالن تصویری منتخبی به عنوان تصویر اصلی سالن می توانید بارگذاری نمایید، توصیه می گردد تصویر انتخاب برای نمایش به صورت بهینه در ابعاد به اندازه 1140 در 128 پیکسل باشد. (در صورتی که در این بخش تصویری بارگذاری نشود تصویر پیش فرض برای سالن نمایش داده خواهد شد)

 

 

 

5- در بخش گالری تصاویر می توانید تصاویر منتخب خود از سالن مورد نظر را بارگذاری نمایید. برای بارگذاری می توانید تصاویر مورد نظر را از روی رایانه خود به محل گالری بکشید و یا با کلیک بر روی بخش مورد نظر پنجره ای باز خواهد شد که می توانید تصاویر خود را از روی رایانه انتخاب و بارگذاری نمایید.

 

 

6- در بخش امکانات سالن می توانید امکانات موجود در سالن مورد نظر را از بین امکاناتی که لیست شده تیک بزنید.این موضوع به کسانی که در اینده برای رویدادهای خود نیازمند انتخاب سالن هستند کمک می کند با توجه به امکانات انتخاب مناسب تری داشته باشند.

 

 

7-در بخش نقشه  و جایگاه سالن به ترتیب اطلاعات مرتبط با تعداد کل صندلی های سالن و تعداد کل جایگاه های سالن را وارد نمایید.(منظور از جایگاه بخش بندی های می باشد که در چینش فیزیکی صندلی ها در سالن وجود دارد)  . در بخش بعد می توانید نقشه سالن که محل جایگاه ها در آن مشخص شده اند را بارگذاری نمایید.

 

 

 

8- در بخش بعدی با هر بار فشردن افزودن جایگاه جدید می توانید نسبت به ثبت یک جایگاه سالن با مشخصات آن اقدام کنید .که به ترتیب می توانید
-    اطلاعات مربوطه به موقعیت جایگاه در سالن و اینکه جایگاه در کدام طبقه سالن قرار دارد را وارد کنید
-    برچسب جایگاه را وارد کنید – این برچسب بر اساس شماره گذاری و یا کدگذاری داخل سالن وارد می شود و یا در صورتی که داخل سالن این برچسب وجود ندارد می توانید گذاشتن برچسب مناسب در زمان انتخاب محل در رویدادهایی که نیاز به رزرو صندلی دارد به کاربر کمک کند .

وارد کردن تعداد کل صندلی های جایگاه در بخش بعدی صورت می گیرد.
-    در بخش بعدی تعداد سطرها و تعداد ستون های جایگاه وارد می شود.
-    در بخش توضیحات اطلاعاتی در خصوص جایگاه که می تواند برای کابران راهنما باشد را وارد نمایید.

 

9- در این بخش می توانید دسته سالن از نظر نوع کاربری را انتخاب نمایید

 

 

 

10- در بخش اطلاعات تماس شماره تلفن ثابت و فاکس و همچنین ایمیل تلفن همراهخود را واردنمایید.در صورتی که برای ایجاد سالن در سامانه ما سوالاتی بوجود آمد بتوانیم از طریق تلفن همراه با شما ارتباط بگیریم

 

 

 

11- در انتها با مطالعه قوانین مرتبط با این بخش و زدن تیک موافقت با قوانین می توانید ارسال اطلاعات را بزنید و ثبت به اتمام می رسد.