راهنمای تصویری ثبت رویداد

راهنمای تصویری ثبت رویداد

1- برای ایجاد رویداد نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارید در صورتی که هر یک از گزینه های ثبت نام یا ورود را بزنید ابتدا از شما  درخواست پست الکترونیک می شود. بعد از ورود پست الکترونیک در صورتی که پیش تر در رویدادآن ثبت نام کرده باشید جهت ورود از شما رمز عبور درخواست می شود و در صورتی که پیش تر ثبت نام نکرده باشید صفحه ای باز می شود که با ورود نام و نام خانوادگی، شماره همراه و کلمه عبور می توانید وارد رویدادآن شوید.

 

 

 

 

2- بعد از ورود به رویدادآن بر روی دکمه ثبت رویداد جدید کلیک کنید.

 

 

3- پنجره جدیدی باز می شود که بر اساس این که رویداد شما نیاز به رزرو صندلی دارد یا نه می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت رویداد شوید

 

 

 

4- در بخش نام رویداد عنوانی که برای رویداد خود برگزیده اید را وارد نمایید.

 

 

 

5- در بخش بعد تاریخ و ساعت شروع رویداد و نیز تاریخ و ساعت پایان رویداد را وارد نمایید.

 

 

6- در بخش توضیحات می توانید کلیه توضیحات مرتبط با رویداد خود را وارد نمایید تا برای مخاطبین شما در صفحه اختصاصی رویداد قابل مشاهده باشد.

 

7-در بخش بعدی اطلاعات مرتبط با مکان برگزاری را میتونید وارد نمایید. در صورتی که رویداد به صورت مجازی باشد با فشردن گزینه رویداد مجازی نیازی به ورود اطلاعات مکان نمی باشد اما در صورتی که رویداد مجازی نیست به تریتب استان محل برگزاری  و سپس شهر محل برگزاری رویداد را از لیست انتخاب کنید. در کادر بعد ادرس محل برگزاری را وارد نمایید.

 

 

8-در بخش ادرس روی نقشه، نقشه شهری که در مرحله قبل انتخاب کرده اید اورده شده است که می توانید با جایجایی محل نشانگر روی نقشه به محل دقیق برگزاری رویداد ، آن را بر روی نقشه نیز مشخص کنید

 

 

9- در بخش کاور رویداد میتوانید تصویر اصلی رویداد خود را بارگذاری نمایید. تصویر اصلی رویداد در بالای  صفحه اختصاصی رویداد شما نمایش داده می شود

 

10- در بخش برگزار کننده می توانید اطلاعات برگزار کننده که شامل نام و شماره تماس و تصویر را وارد نمایید.در صورتی که قبلا برگزارکننده ای را در رویداد دیگری ثبت کرده اید می توانید آن را از بین لیست انتخاب کنید.

 

11-در بخش ایجاد بلیط می توانید انواع بلیت های رایگان، پولی و حمایتی را تعریف نمایید.

در صورتی که کلید بلیت رایگان را بفشارید یک بلیت اضافه می شود که عنوان و تعداد آن را باید وارد نمایید.در صورتی که بر روی  ایکون جرخ دنده ی جلوی عنوان بلیت کلیک کنید می توانید برای بلیت ایجاد شده توضیحات و تاریخ و ساعت شروع و پایان بلیت فروشی را نیز وارد نمایید.
در صورت تعریف بلیت پولی علاوه بر عنوان و تعداد مبلغ بلیت را نیز باید وارد نمایید.
در صورتی که بلیت حمایتی(این بلیت همان بلیت همت عالی می باشد که جنبه کمک و حمایت از رویدادها کاربرد دارد) را انتخاب کنید نیز نام بلیت و تعداد را باید وارد کنید و مبلغ در موقع پرداخت توسط خریدار بلیت وارد خواهد شد.

 

12-در بخش تنظیمات رویداد می توان نوع رویداد را از نظر عمومی و خصوصی بودن انتخاب کرد، در صورتی که عمومی انتخاب شود رویداد در لیست رویدادهای عمومی اورده میشود اما در صورت انتخاب خصوصی در لیست رویدادها نمایش داده نمی شود.

 

13-- در این قسمت شما میتوانید نوع رویداد و موضوع رویداد را از لیست انتخاب کنید.(در صورتی که نوع و موضوع مورد نظر شما در لیست نبود از طریق ایکون تلگرام گوشه صفحه اصلی سایت موضوع و نوع رویداد را برای ما ارسال کنید تا در لیست قرار داده شود)

14-  در انتها با مطالعه و پذیرفتن شرایط استفاده از سایت می توانید نسبت زدن یکی از گزینه های
-پیش نمایش :صفحه اختصاصی ایجاد شده برای رویداد را نمایش میدهد
-دخیره : رویداد را ذخیره می کند اما آن را منتشر نمی کند
- ذخیره و انتشار: ضمن ذخیره کردن رویداد آن را منتشر نیز خواهد کرد
ثبت رویداد به اتمام می رسد.